Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015


Πολιτική ομιλία πραγματοποίησε στον Αγ. Γεώργιο το βράδυ της Δευτέρας ο υπ. Βουλευτής Ημαθίας με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολος Εμμανουηλίδης. 

Στην ομιλία του τόνισε: 




"Οι περισσότεροι με ξέρετε προσωπικά. Όπως σας κοιτώ τώρα στα μάτια, έτσι θα σας κοιτώ και μετά. Είμαι ένας από εσάς, σαν εσάς.
Ταξίδεψα την Ημαθία σ' όλη την Οικουμένη. Την τίμησα και την τιμώ. Η Ημαθία στο πρόσωπό μου κάνει εκλογές 32 ολόκληρα χρόνια. Μ' έχει ψηφίσει και μου έδωσε ένα διαβατήριο μια πετυχημένης επαγγελματικής πορείας.
Μ' αυτό το διαβατήριο θέλω τώρα να έχω συνοδοιπόρους εσάς.
Τα ταξίδια του νου είναι μαγευτικά. Και τα κάνει πιο μαγευτικά ό,τι συνθέτει και ξεχωρίζει την ελληνική ψυχή.

Η επιλογή μου να ξεκινήσω αυτό το πολιτικό ταξίδι ξεκίνησε από μια πρόταση του πρωθυπουργού της χώρας και προέδρου της Ν.Δ. και σήμερα του στέλνω μήνυμα νίκης από εδώ.

Κάνατε πολλές θυσίες, κάναμε πολλές θυσίες, αλλά πρέπει να πούμε αλήθειες. Το βαρέλι έχει πιάσει πάτο. Θέλει μεγάλο αγώνα.
Δεν είναι ώρα για "θα". Είναι η ώρα να σκεφτούμε τι πρέπει να κάνουμε για να φέρουμε και πάλι την Ημαθία εκεί που πρέπει. Δεν έρχομαι σαν σωτήρας. Έρχομαι να σας πω πως από την πρώτη μέρα που θα με στείλετε στη Βουλή, θα αγωνιστώ με νύχια και με δόντια για τον τόπο μου. Τον τόπο που αγαπώ, τους ανθρώπους που αγαπώ.
"Δεν μασάω", δεν είμαι του παιδί του "ναι". Θα είμαι στο "ναι" μόνο για το καλό του τόπου μου.

Θέλω τους ανθρώπους να χαμογελάνε.
Προχθές πήγα στο εργοστάσιο της ΕΒΖ στο Πλατύ όπου παραγωγοί και εργαζόμενοι αγωνίζονται για το δίκιο τους. Αύριο θα είμαι από αυτούς που θα κατέβω στη Θεσσαλονίκη όπου έχουν κατάληψη στα γραφεία για να τους συμπαρασταθώ.

Είμαι με όλες τις κοινωνικές και παραγωγικές ομάδες. Θα είμαι βουλευτής της Ημαθίας και το συμφέρον της Ημαθίας βρίσκεται πάνω από την λεγόμενη "κομματική πειθαρχία".
Η Ημαθία είναι ο πιο προικισμένος νομός. Τέσσερις είναι οι πυλώνες ανάπτυξης. Ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή, η κτηνοτροφία και η μεταποίηση, οι εξαγωγές.
Δεν είχαμε σχεδιασμό τα τελευταία χρόνια. Τα προβλήματα είναι κοινά. Δεν υπάρχει μνημόνιο και αντιμνημόνιο σ' αυτή τη φάση. Είναι η ώρα των έργων.
Εκείνο που μπορώ να σας υποσχεθώ είναι ότι δε θα σας προδώσω.
Ήρθε ή ώρα να επιλέξετε αυτούς που μπορούν να τα καταφέρουν. Ζητώ την στήριξή σας".

Βίντεο η  ομιλία του Απόστολου Εμμανουηλίδη στον Αγ. Γεώργιο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=HHodn6YJ0hM


ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Blogger templates

GreekBloggers.com
Menu :

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ