Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015


 « Τα ταξίδια του νου είναι μαγευτικά , πιο μαγευτικά τα κάνει κανείς έχοντας οδηγό και συνοδοιπόρο ότι συνθέτει και ξεχωρίζει την ελληνική ψυχή.»



Τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου πραγματοποίησε το βράδυ της Δευτέρας ο υποψήφιος βουλευτής της Ν.Δ  Απόστολος Εμμανουηλίδης με την τέλεση του αγιασμού από τον σεβαστό πατέρα Διονύσιο.

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και με την παρουσία συγγενών ,φίλων , συνεργατών καθώς και φορέων του τόπου, ο Απόστολος Εμμανουηλίδης, είπε μεταξύ άλλων : 

Σήμερα δεν είναι η μέρα πολιτικών λόγων για αυτό θα σας πω δυο λόγια από καρδιάς. . Σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο  που διανύει η χώρα μας, ο πρόεδρος της Ν.Δ Αντώνης Σαμαράς, τον οποίο ευχαριστώ ιδιαιτέρως με κάλεσε να βοηθήσω την ιστορική παράταξη της Ν.Δ. μέσα στην οποία ανδρώθηκα. Γιατί έχω μάθει στα δύσκολα , γιατί είμαι για τα δύσκολα και θα τα καταφέρω.

Σήμερα ξεκινώ το πολιτικό μου ταξίδι, έχοντας όλους εσάς στο πλευρό μου που με στηρίζετε και σας ευχαριστώ. Τα ταξίδια του νου είναι μαγευτικά , πιο μαγευτικά τα κάνει κανείς έχοντας οδηγό και συνοδοιπόρο ότι συνθέτει και ξεχωρίζει την ελληνική ψυχή.

Στη συνέχεια ευχαρίστησε του τρεις πολιτικούς του πατέρες. Συγκεκριμένα τον σημερινό πρόεδρο της Βουλής Βαγγελη Μεiμαράκη, τον πρώην Δήμαρχο Βέροιας Γιάννη Χασιώτη και τέλος τον πρώην Αντινομάρχη Ορέστη Σιδηρόπουλο.



Ολοκληρώνοντας τον λόγο του, τόνισε  «να ξέρετε ότι δε θα αλλάξω, δε θα σας προδώσω, είμαι και θα είμαι ο Αποστόλης που ξέρετε. Γιατί είμαι ένας από εσάς , είμαι ένας σαν εσάς. Τριάντα χρόνια κουβαλάω την Ημαθία και την Ελλάδα σε Ευρώπη και Ασία.. Την Ημαθία την τίμησα και την τιμώ κι αυτό θα εξακολουθήσω να κάνω..»

Σας ευχαριστώ όλους σας.



ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Blogger templates

GreekBloggers.com
Menu :

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ